دوشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۲۶

مظفری:

در سال جاری به بیش از3 هزار درخواست مردمی سامانه 137 در سازمان پارک ها و فضای سبز رسیدگی شده است

محمدصادق مظفری، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: طی یک سال اخیر، 3 هزار و 280 درخواست شهروندی از سامانه 137 شهرداری به این سازمان ارجاع شده و در دستور کار واحدهای مختلف سازمان قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای سبز شهرداری قزوین؛ مظفری افزود: از مجموع 3 هزار و 280 درخواست ارجاع شده به این سازمان، 3 هزار و 260 درخواست رسیدگی و پاسخگویی شده و 20 درخواست در دست اقدام قرار دارد.

مظفری اظهار داشت: در سال جاری اقدامات گسترده ای در زمینه بازپیرایی بوستان ها و فضاهای سبز، توسعه طرح های آبیاری قطره ای، بازسازی بازیگاه ها، ارتقای سطح روشنایی بوستان ها، رسیدگی ویژه به سرویس های بهداشتی و پیرایش و هرس درختان اجرا شده که نقش بسزایی در تامین رضایت شهروندان داشته است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط