چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۱

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین:

قدیمی ترین بوستان قزوین پس از ۱۵ سال بازسازی می شود

صالحی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین، از آغاز پروژه نوسازی و مناسب سازی معابر بوستان ملت پس از ۱۵ سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری قزوین؛ صالحی با اشاره به اینکه تاسیسات، تجهیزات و اماکن عمومی با توجه به استفاده اشتراکی و مکرر شهروندان نیازمند تعمیر، مرمت و نوسازی دوره ای است به وقفه چندین ساله در بازسازی معابر این بوستان اشاره کرد و افزود: عملیات ترمیم بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع از پیاده روهای این بوستان با تخریب و جمع آوری سنگ فرش های شکسته و مستهلک آغاز شده که در مراحل بعدی با نصب سنگ فرش، نوسازی و مناسب سازی می شود.

صالحی اظهار داشت: این عملیات با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در تردد شهروندان و به ویژه ورزشکاران صبحگاهی در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: سال گذشته نیز چمن های آسیب دیده این بوستان واکاری شد تا علاوه بر افزایش کیفیت و سرسبزی بوستان، فضای دیداری مناسبی برای شهروندان ایجاد شود.

صالحی در خاتمه تصریح کرد: مصمم به مناسب سازی بوستان‌های فهرست شده بر اساس اولویت بندی و ارایه خدمات تفرجگاهی بهتر به شهروندان می باشیم.

لازم به ذکر است؛ بوستان ملت به واسطه جذابیت های منحصر به فرد، فضای سبز دلنشین و امکانات رفاهی و تفریحی متنوع نظیر زمین های بازی، بازیگاه ها، دستگاه های ورزشی، سرای سالمندان، خانه شطرنج، مسیرهای پیاده روی و ورزش صبحگاهی، قدیمی ترین و در عین حال پرکارترین بوستان شهر قزوین در تمام فصول برای شهروندان بسیاری است که این بوستان را جهت تفریح و گذراندن اوقات فراغت انتخاب می کنند.

 

تصاویر مرتبط