یکشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۰۵

صالحی:

پاسخگویی به ۱۵۷ درخواست مردمی سامانه ۱۳۷ در ماه گذشته

محمدصالح صالحی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: طی یک ماه گذشته ۱۵۷ درخواست مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین به این سازمان ارسال شده، که از این تعداد به ۱۴۰ درخواست پاسخ داده شده و پیگیری ۱۷ درخواست دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

صالحی افزود: از ابتدای سال تا کنون، بیش از دو هزار و ۴۰۰ درخواست مردمی که از طریق سامانه ۱۳۷، به این سازمان ارسال شده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری در پایان ضمن تاکید بر ضرورت توجه به درخواست های شهروندان، خاطرنشان کرد: پیگیری و پاسخگویی به درخواست ها در اسرع وقت از اولویت های کاری سازمان به شمار می رود.

تصاویر مرتبط