یکشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۰۵

عباس ظاهري، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپايي و امريکايي وظيفه مسلمين را سنگين کرد

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: نامه مقام معظم رهبري به جوانان اروپا و امريکاي شمالي بازتاب خوب و ارزشمندي در جهان داشته و با توجه به اينکه نامه مذکور با هدف اشاعه اسلام ناب به رشته تحرير درآمده اين وظيفه بر دوش تمامي مسلمين سنگيني مي کند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ عباس ظاهري در جلسه تقديم بودجه شهر و شهرداري مرکز استان از سوي شهردار به رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين با تأکيد بر اينکه مسئولان و متولياني که خدمتگزاران مردم محسوب مي شوند، موظف به انجام وظايف خطير در حل مشکلات جامعه هستند، گفت: در جهان اسلام نيز به عنوان شهروند مسلمان وظيفه سنگين تري بر عهده داريم.
وي در ادامه با اشاره به نامه مقام معظم رهبري به جوانان اروپا و امريکاي شمالي، يادآورشد: با اين اقدام رهبر انقلاب به ياد نامه اي که پيامبر اکرم (ص) به خسرو پرويز پادشاه ايران براي دعوت به اسلام مي نويسند، مي افتم چراکه ايران اسلامي در حال حاضر مرهون آن نگاه و اقداماتي است که بيش از يکهزارو 400 سال قبل پيامبر اکرم (ص) به عنوان ام القراي جهان اسلام انجام مي دهند.
ظاهري در تکميل صحبتهاي خود گفت: در زمان حيات رهبر کبير انقلاب نيز نامه اي از سوي ايشان به ميخائيل گورباچف براي دعوت به اسلام به رشته تحرير درآمد شباهت زياد به حرکت ارزشمند جانشين امام خميني (ره) در حال حاضر دارد.


پايان پيام/1142/بهمن93

تصاویر مرتبط