سه‌شنبه ۱۳۹۳/۱۱/۰۷

رئيس کميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر قزوين:

شهرداري در بودجه 94 همه محلات را به يک چشم ببيند

رئيس کميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر قزوين ضمن مثبت ارزيابي کردن سياست شهرداري در اجراي پروژه هاي بزرگ در شهر، گفت: در کنار توجه به اين سياست، توجه به اجراي پروژه هاي کوچک همچون پارک و فروشگاه محله و يا سراي محله اقدام کنندو همه محلات را به يک چشم ببينند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج ا... فصيحي رامندي در جلسه تقديم بودجه 94 شهرداري به شورا با تأکيد بر مطلب ياد شده، افزود: يکي از نکات مورد توجه در بودجه سال آتي شهرداري رشد 15 درصدي آن نسبت به سال جاري است.

وي خاطر نشان کرد: برخي پروژه هاي اصلي و مهم سال 93 به دليل عدم تحقق درآمد محقق نشدندو بايد تدبيري لحاظ شود تا در سال جديد اجرايي شوند که در غير اينصورت بودجه متورم شده و حتي پروژه هايي که به ازاي آنها ديده شدند، اجرايي نمي شوند.

فصيحي رامندي با تأکيد بر توجه به اعتبارات فرهنگي و اجراي کامل اين پروژه ها يادآورشد: کمبود اعتبارات نبايد پروژه هاي بخش فرهنگي را تحت تأثير قرار بدهدو به اين بخش کم توجهي شود.

وي همچنين بر تدوين دقيق پروژه تأکيد کردو ادامه داد: اين مهم کمک مي کند در اجرا با مشکلات کمتري مواجه باشيم و نظارت شورا با دقت نظر و تقويت بيشتري رخ دهد.

فصيحي همچنين جلوگيري از هزينه هاي غيرضروري را نيز مورد هدف قرار داد و خواستار تحقق اين مهم در بودجه 94 شد.

پايان پيام/1144/بهمن93   

 

تصاویر مرتبط