دوشنبه ۱۳۹۴/۰۴/۰۱

معاون کميسيون عمران شوراي اسلامي شهر قزوين:

شهرک مينودر نيازمند توجه جدي مسئولان است

نايب رئيس کميسيون عمران شوراي اسلامي شهر قزوين در جريان بازديد اعضاي شوراي شهر از مينودر که براي حل مشکلات اين شهرک انجام شد، گفت: منطقه مينودر با جمعيت بسيار زيادي که دارد نيازمند توجه جدي مسئولان است.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ محمدرضا صديقي با تأکيد بر اينکه فضاهاي خدماتي در مينودر بايد گسترش پيدا کند، افزود: يکسري مشکلات در طراحي فضاي سبز اين منطقه وجود دارد، به عنوان نمونه برخي فضاهاي باير با هدف احداث پارک جيبي در ميان برخي بناهاي مسکوني شکل گرفتند که ساماندهي آنها در آينده به عنوان پارک جيبي مشکلاتي را براي ساکنين منطقه به وجود مي آورد.

به گفته معاونت کميسيون عمران شورا پارکهاي جيبي بايد در کنار خيابانهاي اصلي و فرعي و کوچه هاي با عرض کم ساخته شوند که اين مهم نيز مي تواند در شهرک مينودر در دستور کار مسئولان قرار بگيرد.

صديقي وضعيت پياده رو هاي مينودر را نيز مساعد ندانست و گفت: حقوق شهروندان و به خصوص عابرين پياده در مينودر ناديده گرفته شده است و شهرداري مي تواند به شکل جدي نسبت به مرمت و بازسازي پياده روهاي خيابانهاي اصلي و فرعي مينودر در سال 94 اقدام کند.

وي تصريح کرد: به دليل عدم وجود پياده رو مناسب در مينودر اکثر مردم از داخل خيابان عبور مي کنندو اين نگراني شوراي اسلامي شهر را در پي داشته که بايد تلاش شود تا پياده رو ها به نحو شايسته اي ساماندهي و مناسب سازي شوند.

پايان پيام/1299/ارديبهشت94

تصاویر مرتبط