سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۶

ولی چگینی،

جایگاه پرستاران در ایام کرونا به وضوح دیده شد

کار پرستاران به مثابه کار آتش نشانان است که در مواقع خطر و بحران از جان ارزشمند خود میگذرند تا به بیماران خدمت کنند.

‍به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، ولی چگینی رییس کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور جمعی از پرستاران برگزار شد طی سخنانی ضمن تبریک روز پرستار اظهار کرد: در ایام کرونا جایگاه پرستاران و نقش آنها در پرستاری از بیماران به وضوح دیده شد و ما مدیون زحمات و ایثارگری های این قشر هستیم.

وی افزود: اگر این قشر عزیز نبودند چه بسا خانواده های بسیاری داغدار عزیزانشان می شدند ولی پرستاران با جانفشانی و ایثار، تلاش های صادقانه ای در امر خدمت به بیماران داشتند که ستودنی است.

چگینی با اشاره به اینکه ایثارگری پرستاران همچون آتش نشانان است که از جان خود در بحران و خطر می گذرند یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: از شورای نامگذاری شهر قزوین درخواست دارم تا به پاس زحمات خالصانه این قشر میدانی به نام شهدای مدافع سلامت نامگذاری شود.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به حمایت و مساعدت مالی شورا و شهرداری قزوین از پرستاران گفت: مساعدت 150 میلیون تومانی شورا و شهرداری قزوین به مناسبت روز پرستار در فضای مجازی با انتقادهایی روبه رو شد ولی در مقابل زحمتی که پرستاران در این دوران متحمل شدند این حمایتها بسیار ناچیز است.

چگینی در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت به لوایح بررسی شده در کمیسیون متبوع خود پرداخت و گفت: در کمیسیون مالی برنامه ریزی سرمایه گذاری شورا چهار لایحه بررسی و در مورد آنها باحضور اعضا و کارشناسان مربوطه تصمیم گیری شد.
 
 وی همچنین در ابتدای سخنانش ضمن گرامیداشت روز 17 آذر روز دانشجو اظهار امیدواری نمود تا همه دانشجویان در کمال صحت و سلامتی و با موفقیت فارغ التحصیل شوند و روزی برسد که شاهد بیکاری قشر تحصیل کرده در جامعه نباشیم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط