یکشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۰۵

حق شناس،

شورا و شهرداری قزوین پای کار جریان فرهنگی ایستاده است/ در مقابل تهاجمات مکرر فرهنگی دشمن باید جبهه منسجم فرهنگی هماهنگ تر عمل کند

فضا در شهرداری قزوین برای خدمت به جریان فرهنگی که جامع و مانع باشد، فراهم است و شورا و شهرداری در کنار هم پای کار این جریان فرهنگی ایستاده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، محسن حق شناس نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد با اشاره به پای کار بودن سازمان تبلیغات اسلامی در جریان جبهه فرهنگی اظهار کرد: بنده شاهد بودم با وجود اینکه این اداره کل در جریان بیماری کرونا تکلیفی ذاتی نداشت اما با بسیج کردن نیروها ی مردمی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، واقعا موفق عمل کرد.

وی ادامه داد: این سوال در ذهن مطرح می شود که با وجود اینکه می توانیم این گونه در این حوزه موفق عمل کنیم چرا در مقابل تهاجمات مکرر فرهنگی دشمن ضربه پذیر هستیم؟!

حق شناس با بیان اینکه باید در این حوزه کمبودها و کاستی ها شناسایی شود، خاطر نشان کرد: باید بدانیم که چه ضعفی وجود دارد که نمی توانیم به طور کامل در مقابل این جریان مخرب فرهنگی بایستیم. آیا جبهه فرهنگی تشکیل نشده است؟ آیا این جبهه رخنه پذیر است؟

وی تصریح کرد: امروز فضا در شهرداری قزوین برای خدمت به جریان فرهنگی که جامع و مانع باشد فراهم است و شورا و شهرداری در کنار هم پای کار این جریان فرهنگی ایستاده است.

محسن حق شناس با بیان اینکه ضرورت دارد تا اشتباهات و کاستی ها شناسایی و رفع شود افزود: نباید موازی کاری و تکرار اشتباهات گذشته اتفاق بیفتد و در این راستا نیز سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین پای کار خواهد بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: لازم است تا نظام جامع مسایل فرهنگی در شهر قزوین تدوین و هدف گذاری شود و با حذف موازی کاری ها و ایجاد هم افزایی ارگانها به اهداف مدنظر دست یابیم.

حق شناس در ابتدای سخنانش در این جلسه ولادت حضرت مسیح (ع) را به همشهریان تبریک گفت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط