یکشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۰۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

جریان سازی گفتمانی و مردمی سازی فرهنگ جزو اولویت های مهم سازمان است

مردمی سازی فرهنگ و جریان سازی گفتمانی از اولویت سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، حجت الاسلام محمد جواد زهرایی در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و اینکه دغدغه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به دغدغه عموم مردم و کف جامعه تبدیل شود امروز در سازمان تبلیغات اسلامی یک اولویت است‌.

وی افزود: گفتمان و اولویت جدی که در سازمان بر اساس دستور مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) حاکم است مسئله مردمی سازی فرهنگ و در نهایت تقویت اراده مردم در این حوزه می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: یکی از مسائلی که به صورت جدی دنبال می‌کنیم تا مردمی سازی فرهنگ انجام شود، تقویت شبکه امامت است.

حجت‌الاسلام زهرایی بیان کرد: مردمی سازی تبلیغ و حوزه فرهنگی دغدغه جدی دیگر در گام دوم سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم از مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی دور شده اند افزود: متأسفانه حضور مردم در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی به جهت وجود سازمان‌های فرهنگی و مرتبط کم شده است و اختلالاتی که امروز در حوزه فرهنگ و اجتماع می‌بینیم همین جا است که مردم خود را در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دخیل نمی‌بینند.

این مقام مسئول در ادامه سخنانش بر تقویت حلقه‌های میانی واسط بین حاکمیت و مردم تاکید کرد و افزود: یکی دیگر از وظایف جدی ما تقویت حلقه‌های میانی است، و در این راستا تلاش ما مبتنی بر تقویت حلقه‌های میانی واسط بین حاکمیت و مردم برای ترویج گفتمان اصلی انقلاب در جامعه است.

حجت‌الاسلام زهرایی تصریح کرد: آنچه جزو وظایف ما است ایجاد و تقویت حلقه‌های میانی است و این مسئله را در قالب‌های متفاوت پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هیچ فکر مستمر آینده‌نگرانه‌ای در محتوای تابلوهای شهری قزوین وجود ندارد گفت: نیاز است طراحی‌های شهری مردمی‌تر شوند تا جریانات مردمی با دیدن تولیدات خود در تبلیغات محیطی تقویت شوند.

حجت‌الاسلام زهرایی با بیان اینکه نیاز است یک خط فکری خاصی را از طریق تابلوهای شهری دنبال و مطرح شود، افزود: در حوزه محتوایی آمادگی داریم یک جریان سازی را داشته باشیم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط