سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۰۷

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین:

تشریفات مجلل ختم و ترحیم در آرامستانها ساماندهی و کنترل شود/ ارایه بسته های تشویقی به خانواده های جوان بیش از دو فرزند در شهر قزوین

برنامه تشریفات مجالس ختم و مراسمات ترحیم در آرامستانها از حد متعارف خارج شده است و ضروت دارد تا در این راستا مدیریت و ساماندهی صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، قاسم اللهیاری سخنگو و رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: متاسفانه شاهد استفاده نامتعارف از انواع آلات موسیقی همراه با تشریفات مجلل در آرامستانها هستیم که ضرورت دارد در این راستا ساماندهی و مدیریت صورت گیرد.

وی افزود: همچنین لازم است تا بر کار مادحین و افرادی که این برنامه ها را اجرا می کنند نیز نظارت شود.

اللهیاری همچنین در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر چندین آرامستان در ابعاد کوچک در شهر قزوین وجود دارد که وجود یک آرامستان تجمیعی و بزرگ در آینده پیشنهاد خوبی می تواند باشد، که البته نیازمند این است که ابتدا پروژه های در حال اجرا تکمیل شود و سپس به دنبال این موضوع باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه همچنین خواستار ارایه خدمات تشویقی به خانواده‌های بیش از دو فرزند در شهر قزوین شد و گفت: در راستای تحقق منویات و دستورات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در خصوص تشویق جامعه به فرزندآوری باید تسهیلات ویژه ای در سطح شهر ارایه شود.

وی افزود: به عنوان نمونه می توان برای ناوگان عمومی حمل و نقل و یا استفاده از دهکده طبیعت، بوستان باراجین و سایر خدمات رفاهی تسهیلاتی را برای خانواده های جوان بیش از دو فرزند در نظر گرفت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط