سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۵

در جلسه پرکار صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت:

تصویب 8 لایحه شهرداری قزوین

نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح و نامه های شهرداری قزوین با تصویب 8 لایحه موافقت نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، در جلسه علنی شورا لایحه محصور نمودن آرامستان بهشت کوثر با دیوار پیش ساخته بتنی به صورت ترک تشریفات که روند کمیسیون ماده 14 را نیز طی کرده است، مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورا قرار گرفت و تصویب شد.

این گزارش می‌افزاید: در این جلسه همچنین لایحه معرفی اعضای کمیسیون ماده 14 آیین نامه معاملات شهرداری شامل مهدی ترابی اصل، سید محمد علمی و محمد درافشانی جهت ابلاغ جدید شهردار قزوین با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت و تصویب شد.

براساس این گزارش، همچنین لایحه نحوه هزینه کرد تسهیلات مرتبط با پروژه های حمل و نقل از صندوق شکوفایی که در 9 بند اعلام شده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

این گزارش خاطرنشان می کند: لایحه بهای خدمات وعوارضات مربوط به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مورد بحث و بررسی اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت و با پاره ای اصلاحات به تصویب رسید.

در ادامه جلسه لوایح ملکی شهرداری قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و لایحه شهرداری قزوین مبنی بر تملک یک ملک در منطقه امامزاده حسین (ع) مورد موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت و تصویب شد.

همچنین در ادامه جلسه لایحه شهرداری قزوین مبنی بر واگذاری زمین در کوچه محمدیه به متراژ 26 مترمربع با کاربری مسکونی به قیمت 30 میلیون تومان و صرفا جهت تجمیع به پلاک مجاور تصویب شد.
 
این گزارش می افزاید، لایحه شهرداری قزوین مبنی بر قیمت گذاری و ارزیابی مجدد قطعات مشاعی ملاصدرا نیز مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورا قرار گرفت و طبق این لایحه تملک قطعات یک تا هفت کلی ملاصدرا و قطعات 62به بالا به قیمت متری یک میلیون و چهارصد هزار تومان تصویب شد.

این گزارش تصریح میکند؛ همچنین لایحه شهرداری قزوین مبنی بر واگذاری و فروش نهر متروکه با کاربری کارگاهی در خیابان ایران گاز جهت تجمیع با پنج پلاک با قیمت کارشناسی برای بررسی بیشتر و بازدید به شهرداری عودت داده شد.

در ادامه جلسه استفساریه شهرداری قزوین مبنی بر اینکه شهروندانی که هزینه های پروانه ساختمانی را در سال 97 و 98 پرداخت نموده اند اما پروانه دریافت نکرده اند می توانند تا پایان خرداد 1401 نسبت به دریافت پروانه ساختمانی مطابق با همان روز دریافت کنند که مشمول افزایش قیمت نشود.

همچنین در این جلسه به یک مغایرت اعلامی از سوی هیات تطبیق شهرستان قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درمورد آنها تصمیم گیری شد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط