سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۵

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

لزوم توجه جدی به رعایت عدالت در بودجه/ مناطق منفصل شهری و نواحی کم برخوردار در اولویت باشند

در راستای توسعه متوازن شهری، برقراری عدالت در بودجه باید مد نظر شهرداری قزوین قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار تقدیم لایحه بودجه سال 1401شهر داری قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از انتظارات اعضای شورای ششم از شهردار و مجموعه مدیریت شهری ایجاد عدالت در بودجه و توسعه متوازن شهری بوده است.

وی افزود: در این راستا توجه به مناطق منفصل شهری و نواحی کم برخوردار شهر قزوین بسیار اهمیت دارد و باید در بودجه نگاه ویژه ای به این نواحی  شده باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید خدمت صادقانه و بدون منت را به شهروندان ارایه نماییم خاطرنشان کرد: توجه به رفع مشکلات نواحی کم برخوردار ازجمله مهم ترین خواسته اعضای شورا می باشد که بایستی با خدمت بی منت و صادقانه در این راستا تلاش نماییم.

صلح‌جو همچنین با اشاره به افزایش 59 درصدی رقم بودجه سال 1401 شهرداری قزوین گفت: بایستی برای تحقق بودجه 2020میلیارد تومانی شهرداری قزوین برای سال 1401برنامه ریزی شود تا شاهد تحقق آن باشیم.

وی در ادامه از زحمات شهردار و مجموعه مدیران شهرداری قزوین تشکر کرد و گفت: با همراهی مدیران و پرسنل شهرداری قزوین موفقیت ها حاصل می شود.

این عضو شورا در بخش ابتدایی جلسه صحن شورا که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت در مورد لایحه قیمت گذاری قطعات مشاعی ملاصدرا گفت:  قیمت بالاتر از متری یک میلیون 400 هزار تومان برای این اراضی در نظر گرفته شود چرا که ما نمایندگان مردم هستیم و باید قیمت گذاری منصفانه باشد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط