سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۵

رییس کمیسیون مالی،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین:

افزایش صد در صد بودجه رفاهی پرسنل شهرداری قزوین

در چند سال گذشته آن طور که باید و شاید موضوع رفاه پرسنل شهرداری قزوین جدی گرفته نشده و درخواست دارم که در بودجه سال آینده به این موضوع توجه ویژه ای شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ، ولی چگینی رییس کمیسیون مالی،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار تقدیم لایجه بودجه توسط شهردار قزوین برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: اگر مجموعه شهرداری به پرسنل اهمیت ندهد و از نظر انگیزشی آنها را تقویت نکند، مطمئنا این همکاری و روحیه مضاعف در مجموعه ایجاد نخواهد شد و در نتیجه کارها بازدهی و راندمان خود را نخواهد داشت.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه سخنانش گفت: مهم ترین رسالتی که شورای ششم در نظر گرفته توجه به مناطق منفصل شهری و نواحی کم برخوردار شهر است که در همین راستا باید بودجه بیشتری را در راستای خدمات رسانی بیشتر برای این مناطق در نظر بگیریم.
 
وی افزود: انتظاری که از شهردار و مجموعه مدیران شهری وجود دارد این است که حتما در بودجه سال آینده به نواحی کم برخوردار و نواحی منفصل شهری توجه جدی شود.
 
چگینی در ادامه سخنانش بر لزوم اختصاص بودجه به طرحهای مطالعاتی و علمی در پروژه های شهری تاکید کرد و گفت: این مورد باید حتما لحاظ شود که هر پروژه ای که در شهر اجرایی می شود قبل از اجرای آن طرح مطالعاتی و علمی آن انجام شده باشد.

رییس کمیسیون مالی و سرمایه گذاری پارلمان محلی قزوین خاطر نشان کرد: جهت افزایش خود اتکایی و درآمد زایی پایدار اولویت دهی به شراکت سرمایه گذاری بخش خصوصی در راستای توسعه اقتصاد شهری در بودجه سال 1401 مدنظر قرار گیرد.

چگینی یادآور شد: شهردار و مجموعه مدیران شهری بودجه سال آینده شهرداری را با یک گام بلند آغاز نموده اند که امیدواریم بتوانیم با همکاری و همدلی این بودجه را محقق نماییم.

ولی چگینی همچنین خواستار ارایه پروژه های شاخص برای سال آینده توسط شهردار قزوین شد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط