شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۹

تصویب تعدادی از فصول درآمدی بودجه پیشنهادی شهرداری در پارلمان محلی قزوین

اعضای شورای اسلامی شهرقزوین در اولین جلسه بررسی بودجه، ضمن بررسی اجمالی بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین برخی از فصول درآمدی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با بررسی اجمالی بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین به منظور مطالعه دقیق برخی اعضای شورا رای گیری در مورد تصویب کلیات بودجه را به جلسه آتی موکول نمودند.

این گزارش می افزاید: در ادامه جلسه نمایندگان مردم در پارلمان محلی قزوین، ضمن بررسی فصول درآمدی بودجه، کد درآمدهای ناشی از حمل و نقل شامل بهای خدمات صدور و تمدید پروانه تاکسیرانی، درآمد اتوبوسرانی و مینی بوسرانی، بهای خدمات ناشی از صدور پروانه شرکتها و ناوگان حمل و نقل مسافر ،عوارض ناشی از اجرای ماده 23، رسیدگی به تخلفات رانندگی و عوارض صدور تمدید و تعویض گواهینامه را مورد بحث و بررسی قرار دادند و با پاره ای اصلاحات آنها را به تصویب رساندند.

براساس این گزارش همچنین در بخش جزییات درآمدهای ناشی از عوارض عمومی شامل،مالیات برارزش افزوده،عوارض برکالا و خدمات،عوارض خودروی سواری و سایر وسایل نقلیه،عوارض بلیط و حمل و نقل هوایی زمینی و ریلی، با موافقت اعضای شورای شهر قزوین تصویب شد.

این گزارش خاطرنشان می کند؛ اعضای شورای اسلامی شهر قزوین بخش درآمدهای ناشی از توسعه شهر شامل عوارض بر پروانه های ساختمانی درحد تراکم، عوارض قطع اشجار، عوارض آتش نشانی ساختمانهای بلندمرتبه،درآمد ناشی از عدم تامین پارکینگ و سایر درآمدها ی ناشی از توسعه شهر را مورد بحث و تبادل نظرقراردادند و آنها را به تصویب رساندند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط