شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۹

فرج اله فصیحی رامندی،

بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری در صحن شورا آغاز شد

بحث و بررسی دقیق جزییات بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در جلسات صحن شورای اسلامی شهر قزوین در دستور کار قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، فرج اله فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در اولین جلسه بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در سال آینده اظهار کرد: پس از تقدیم بودجه سال 1401 توسط شهردار قزوین به صحن شورا، کار بررسی و تصویب کدها در بخشهای درآمدی و هزینه ای آغاز می شود تا بتوانیم در مهلت مقرر و پس از طی مراحل قانونی، آن را به اطلاع عموم شهروندان گرامی برسانیم.

وی با اشاره به مقدمات درج شده در لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین گفت: در ابتدای این لایحه، به ماموریتهای اصلی آن مبتنی بر اقتصاد پویا، شهر محله محور، تاب آور و با کیفیت و به تهدیدات حاکم بر بودجه و فرصتهای موجود اشاره شده است.

وی در ادامه سخنانش به مقایسه بودجه پیشنهادی در بخش هزینه های جاری و عمرانی نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: در بخش جاری رقم بودجه به 700 میلیارد تومان افزایش یافته که رشد 35 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان میدهد.

فصیحی رامندی خاطرنشان کرد: در بخش بودجه عمرانی نیز از 713 میلیارد تومان در سال 1400 به 1120میلیارد تومان در سال 1401 افزایش داشته که 55 درصد بودجه را شامل می شود.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه در خصوص نحوه بررسی بودجه پیشنهادی نیز تصریح کرد: طبق پیشنهاد هیات رییسه شورا بودجه پیشنهادی در صحن شورا بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: روند بررسی نیز مشخص است چرا که دو بحث منابع درآمدی و مصارف موضوعات مطرح است و لذا در بخش درآمدی و بررسی6 کد مستمر مشکلی وجود ندارد.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: در مبحث کد 7 که به فروش اموال غیرنقدی و زمین مربوط است باید با حضور شهردار بحث و بررسی گردد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط