سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۲

رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفتند

فرج اله فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهرو مهدی صباغی شهردار قزوین، در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، ملت بیدار و در صحنه تبریک گفتند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور رهبری بی‌بدیل امام راحل(ره) و مبارزه، مجاهدت، ایستادگی و پیروزی مردان و زنانی است که در طلیعۀ قرن جدید هجری قمری انفجار نور را رقم زدند. نوری که سرآغاز بیداری اسلامی در سرتاسر جهان شد و به یاد شعارهای ملت ایران در فجر 57، شعار «الله اکبر» محور تحولخواهی و بیداری امت اسلامی قرار گرفت.

در چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی، امروز ملت بزرگ ایران در دنیا به الگوی پیشرفت و تعالی بدل شده اند و پرچم پرافتخار ایران در قله‌های رفیعی همچون علم، فناوری‌های نو و پزشکی، هسته‌ای، فضایی و غیره می‌درخشد و نویدبخش تحقق تمدن نوین اسلامی است.

تحقق عدالت و حل مسائل اقتصادی، دو اولویت اساسی است که رهبر انقلاب اسلامی در آغاز دهه پنجم انقلاب مطرح کردند و این دو امر سرلوحه برنامه‌های مسئولان و متولیان خواهد بود.

اینکه در سرآغاز دهه فجر و آخرین گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در قرن چهاردهم، ملت ایران با اقتدار و جدیت به پیش می‌رود و نهالی که 43 سال قبل توسط حضرت امام غرس شد، امروز به درختی بارور بدل شده. آنگونه که خداوند متعال فرمود: أَلَم تَرَ كَيفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصلُها ثابِتٌ وَفَرعُها فِي السَّماءِ.

اینجانبان، فرارسیدن دهه فجر و ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله)، ملت عزیز ایران و همشهریان غیور و انقلابی قزوین تبریک عرض نموده و با آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای عزیز تجدید میثاق می‌کنیم. فرج اله فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین مهدی صباغی شهردار قزوین

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط