شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۶

بررسی و تصویب هزینه های جاری سال 1401 شهرداری در پارلمان محلی قزوین

در ادامه روند بررسی بودجه پیشنهادی سال 1401 شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به بررسی اعتبارات هزینه ای و هزینه های جاری بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین پرداخته و بخش هایی از آن را به تصویب رساندند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ در سومین جلسه بررسی بودجه شهرداری قزوین اعضای پارلمان محلی این شهر به بررسی جزییات بخش اعتبارات هزینه ای شهرداری پرداختند.

براساس این گزارش؛ هزینه های پرسنلی شامل حقوق، مزایا و دستمزد پرسنل و حقوق و اجرت کارکنان قراردادی و رسمی مورد تصویب قرار گرفت.

این گزارش می افزاید، در بخش جبران خدمات کارکنان شامل اضافه کار، عیدی، ماموریت ،حق الزحمه انجام خدمات قراردادی تصویب شد.

در ادامه جلسه در جریان روند بررسی جزییات هزینه‌ای در کد استفاده از کالا و خدمات کد شامل حق الجلسه، واگذاری خدمات شهری، نگهداری و حفاظت از تجهیزات و تاسیسات عمومی شهری، حسابرسی، اطلاع رسانی و روابط عمومی مورد تایید و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت و کد واگذاری خدمات اداری نیز پس از بحث و بررسی تصویب شد.

این گزارش خاطرنشان می کند؛ در بخش اعتبارات هزینه ای، حمل و نقل نامه ها و امانات پستی، تلفن و فاکس، اجاره خطوط مخابراتی ارتباطات ماهواره ای و اینترنت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تایید شد.

این گزارش اضافه می کند، در ادامه بررسی بودجه کد نگهداری و تعمیر دارایی های ثابت شامل ساختمان و مستحدثات، ماشین آلات و تجهیزات، بیمه دارایی های ثابت، وسایط نقلیه نگهداری و تعمیر وسایل اداری لوازم صوتی و تصویری، لوازم سرمایش و گرمایش، چاپ و خرید نشریات و مطبوعات، چاپ آگهی های اداری و عکس و نقشه، تصویربرداری، تبلیغات عکاسی و فیلمبرداری، تشریفات، تبلیغات محیطی و تلویزیون و فیلم و کلیپ و آگهی های تبلیغاتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصویب شد.

این گزارش حاکی است، در بخش جزییات هزینه‌ های قضایی ثبتی و حقوقی شامل حق الوکاله و حق المشاوره، هزینه های ثبتی نظارت برممیزی املاک، هزینه های بانکی ،خرید دسته چک و سفته، هزینه انتقال وجوه ،بهای آب اماکن شهرداری بهای برق مصرفی اماکن شهرداری مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

این گزارش خاطرنشان می کند، بهای آب و برق مصرفی در پارکها و میادین ،سوخت بنزین و گازوییل ماشین آلات در بخش کد مواد و لوازم مصرف شدنی شامل مصالح ساختمانی، ابزار و یراق، لوازم سرویسهای بهداشتی و لوازم تنظیف و مواد شوینده ،لوازم مصرفی خدمات شهری،لوازم یدکی،لوازم مصرفی اداری،لوازم اتش نشانی،بذر نهال، سم و لوازم باغبانی و سایر مواد و لوازم مصرف شدنی مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

در ادامه جلسه کد اعتبارات هزینه های مطالعاتی و تحقیقاتی شامل مطالعه و پژوهش های ماموریتهای شهرداری، حق التالیف و حق الترجمه هزینه های آموزشی شهروندان، خرید کتاب، نشریات و رایانه هزینه برگزاری سمینار و کارگاه آموزشی پس از بحث و تبادل نظر مورد تایید و تصویب قرار گرفت. این گزارش یاد آور می کند، در کد اجاره و کرایه ،شامل اجاره زمین و اراضی ،اجاره ساختمان و سایر مستحدثات و و کد هزینه های تامین مالی و دارایی شامل کارمزد وامهای داخلی، جرایم و هزینه های دیر کرد، مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

این گزارش می افزاید، کمک به کتابخانه ها، کمک به موسسات خصوصی، کمک به بخش عمومی، ساماندهی و کمک به اقشار آسیب پذیر، مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط