شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۶

فرمانی،

ضرورت ارایه برنامه جامع ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری قزوین

ضرورت دارد شهرداری قزوین در راستای ساماندهی نیروی انسانی برنامه جامع و مشخصی را ارایه نماید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، علی فرمانی رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: نظام ارزشیابی و سنجش عملکرد پرسنل شهرداری قزوین باید قویتر و فعالتر از گذشته باشد و نیروی با انگیزه ای که کار می کند با فردی که برنامه خاصی ندارد و بی هدف در سیستم وجود دارد جدا سازی شود.

وی افزود: در این راستا نیز لازم است تا برنامه جامع و مشخصی از سوی شهرداری قزوین به شورا ارایه گردد.

به گفته فرمانی، برنامه محور بودن نیروی انسانی و کارسازی طبق برنامه بسیاری از مشکلات این حوزه را برطرف خواهد کرد.

وی یکی از مهمترین موضوعاتی که باید مورد توجه شهرداری قرار گیرد را مدیریت منابع انسانی ذکر کرد و افزود: مدیریت درست منابع انسانی به معنای آموزش، ارزیابی و جبران خدمت کارکنان  در محیطی سالم و منصفانه است.

فرمانی نقش آموزش کارکنان را در جهت افزایش بهره وری بسیار موثر دانست و گفت: کارکنان باید مطابق با وظیفه‌ای که به عهده دارند، آموزش دیده و آگاهی داشته باشند، این کار باعث ارتقاء مهارت کارکنان و در نتیجه ارائه خدمات بهتر و اصولی تر به شهروندان خواهد شد.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: مدیریت منابع انسانی وظیفه دارد برای بهبود بخشیدن به فرایند ارائه خدمات، به مرور و به صورت دائم فعالیت‌های کارکنان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد و با تشویق نیروهای کارآمد باعث افزایش انگیزه و حس تعلق آنان شود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط