دوشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۵

صدور پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر

فرج اله فصیحی رامندی، رییس شورای اسلامی شهر قزوین و مهدی صباغی، شهردار قزوین و فرارسیدن میلاد باسعادت مولی الموحدین امام علی (ع) و روز پدر را تبریک گفتند.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ متن پیام به شرح زیر است: باسمه تعالی

سیزدهم رجب در تقویم شیعیان مصادف با سالروز ولادت باسعادت امام اول شیعیان حضرت علی (علیه السلام) است، میلاد مسعود زیباترینِ جلوه‌های جهان افرینش امام المتقین، یعسوب الدین، امیرالمومنین مبارکباد.

پیرو امیر مؤمنان بودن به معنای گام برداشتن در مسیر الهی اوست ؛ هرگاه همراهی عزت مندانه ایشان با رسول خدا، حضرت محمد مصطفی(ص) را به یاد می آوریم، آنگاه که ترویج دین خطرات و مخاطرات خود را داشت و نیز آن هنگام که اندیشه های متعالی ایشان در تبیین راهبردهای اساسی حکومت داری در نامه تاریخی ایشان به مالک اشتر را می خوانیم، رهبر و امیری را تصویر می کنیم که به راستی کائنات در برابر عظمت و شکوه بی مانندشان تعظیم کرده است و حقیقتا هر فصل از زندگی پربارشان از شکل گیری دین، کانون خانواده، شجاعتشان در نبرد با دشمن، سکوتشان هنگام لب فرو بستن ، قضاوتشان زمان حکم دادن، و راهبری امت در برابر حاکمان زر و زور و تزویر ... سرشار از پند وحکمت و معرفت است و امید است توفیق آن را داشته باشیم که رهرو راستین آن حضرت باشیم.

اینجانبان سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی (ع)، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان، پدر یتیمان و سرچشمه عدالت، حقیقت و امامت که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به عموم مسلمانان جهان، همشهریان عزیز خصوصا پدران شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیره ی زندگانی آن امام همام (ع) و ائمه اطهار (ع)، تحت زعامت و مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تمامی مراحل و ابعاد زندگی عزتمند و پایدار باشد. فرج اله فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین مهدی صباغی شهردار قزوین

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط