یکشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۴

چگینی،

توجه به بهسازی و روکش مناسب آسفالت معابر شهر ضروری است

روکش مناسب آسفالت معابر یکی از موارد مهمی است که همیشه مورد توجه رانندگان و به ویژه عابران پیاده بوده که این موضوع مهم باید از سوی مدیریت شهری قزوین مورد توجه قرار گیرد.

   به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به مطالبه مهم شهروندان در خصوص روکش مناسب آسفالت اظهار کرد: متاسفانه در برخی از معابر و کوچه ها در شهر قزوین و به ویژه در مناطق منفصل شهری شاهد چاله‌هایی هستیم که فرو رفتگی‌های عمیق دارد و تردد شهروندان را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه بهسازی معابر و کیفی سازی توزیع آسفالت از مطالبات مهم و اصلی شهروندان است افزود: عدم توجه به این موضوع باعث آسیب به خودروها از یک سو و کندی تردد عابران به ویژه سالمندان و کودکان و آزار شهروندان است.

به گفته چگینی انتظار داریم مدیریت شهری قزوین توجه جدی به این خواسته و مطالبه مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه رفع نیاز شهروندان در اولویت شورای اسلامی شهر است تصریح کرد: بهسازی و آسفالت معابر می تواند رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد که خود بزرگترین سرمایه برای مدیریت شهری و شورا خواهد بود.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به افزایش قابل توجه ردیف بودجه روکش آسفالت معابر شهری خواستار توجه شهرداری قزوین به محلات کم برخوردار و نواحی منفصل شهری قزوین شد و افزود: با توجه به فرسودگی آسفالت برخی معابر سطح شهر به خصوص محلات کم برخوردار و نواحی منفصل شهری لازم است تا شهرداری قزوین به این مناطق توجه جدی داشته باشد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط