شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۳

قدردانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین از حضور حماسی و پرشور مردم قزوین در راهپیمایی خودرویی 22بهمن

فرج الله فصیحی رامندی، رییس شورای اسلامی شهر قزوین از حضور حماسی و پرشور مردم قزوین در راهپیمایی خودرویی 22بهمن تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ رییس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تقدیر از حضور پرشکوه شهروندان در راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار کرد: بدین وسیله از آحاد مردم مومن، وفادار، فهیم ، انقلابی و ولایتمدار استان به ویژه همشهریان عزیز قزوین که با شور و شکوه بیشتر از سال‌های گذشته که به صورت رژه خودرویی، موتوری و فضای مجازی حماسه آفریدند تشکر نموده و از تمامی عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران مردمی برگزاری مراسم یوم الله 22 بهمن قدردانی می کنم. 

فصیحی رامندی خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه قزوین در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در گام دوم انقلاب و به پاس احترام به روح متعالی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، یک بار دیگر با حضور وحدت آفرین و دشمن شکن خود و تقابل با توطئه‌های دشمن، حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

وی با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی( ره) درباره وفاداری و ولایتمداری مردم ایران گفت: من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین (ع) و حسین بن علی سلام الله علیهما می‌باشند.

فصیحی رامندی افزود: امید است عزت و سربلندی ایران اسلامی ثمره این مجاهدت خالصانه مردم ایران باشد و حضور پرشور در صحنه‌های انقلاب اسلامی به عنوان عمل صالح، مورد رضایت درگاه الهی قرار گرفته و موجبات حضور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم آورد.

وی، ضمن قدردانی از این حضور باشکوه مردم در جشن انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: مسئولان نظام باید قدر مردم را بدانند و در راستای حل مشکلات آنان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند، تا مدیون مردم نباشند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط