پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۱

دعوت رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین از شهروندان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرج اله فصیحی رامندی، رئیس شورای اسلامی شهر و مهدی صباغی، شهردار قزوین از شهروندان برای حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن دعوت کردند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ متن کامل پیام به شرح زیر است: بسم الله‌الرحمن‌الرحیم "اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِ‍م و لا هُم یَحزَنُون" (احقاف، آیه ۱۳)

چهل و سه سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز گام تمدن‌سازِ امت اسلام به رهبر امام خمینی(ره) گذشت. گام بلند و محکمی که به بیداری ملت‌های مسلمان و آزادۀ جهان مبدل گشت و امروز شاهد خیزش و مقاومت ملل مستضعف در برابر مستکبران عالم هستیم.

انقلاب اسلامی، بستر انسان‌سازی و حرکت در مسیر تعالی بشر بود. از آغاز این رخداد عظیم انسان‌هایی در مکتب انقلاب رشد کرده و درخشیدند که در قلب تاریخ ماندگار و برای همیشه به الگوهایی کامل بدل گشته‌اند. مانند شهدای اسلام و انقلاب و جبهه مقاومت به ویژه سیدالشهدای آن حاج قاسم سلیمانی عزیز، دانشمندان و نوابق برجسته همچون محسن فخری‌زاده، مصطفی احمدی‌روشن و داریوش رضایی نژاد، علمای بزرگ و مؤثر همچون شیخ زکزاکی و باقرالنمر، سرداران، مبارزان رزمنده و دلاور جبهه مقاومت و چهره‌های درخشانی که در هر عرصه و میدانی می‌توان آن‌ها را جست.

وقوع انقلاب اسلامی، در عصری که مشام بشر به بوی تعفن استکبار عادت کرده بود، عطر مهدی موعود(عج) را در جهان پراکنده کرد و امید به ظهور منجی حق را در دل‌های ملل مظلوم و امت اسلام جاری کرد.

اینک در آخرین فجر پیروزی انقلاب اسلامی در قرن چهاردهم خورشیدی و در طلیعۀ پانزدهمین قرن از هجرت رسول خدا، انقلاب اسلامی طنین بلند آرمان‌های اسلام ناب محمدی در عالم است و قدرت نفوذ آرمان‌های آن امروز برکسی پوشیده نیست؛ اینجانبان ضمن تبریک طلیعه چهل و سومین بهار عزت و آزادی، از ملت بصیر و آگاه قزوین دعوت می‌کنیم با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی خودرویی یوم‌الله 22 بهمن، با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی میثاقی دوباره ببندند تا تاریخ‌نگاران بنویسند که هرکس در راه آرمان‌های الهی استقامت ورزید، قطعاً مزه شیرین پیروزی را خواهد چشید. امیدواریم به تعبیر حضرت امام(ره) عید غدیر انقلاب به عید اهتزاز پرچم عدالت، صلح جویی و مهرورزی موعود جهانی متصل گردد. فرج اله فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین مهدی صباغی شهردار قزوین

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط