یکشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۰۱

دبیر پارلمان محلی قزوین:

لزوم تلاش برای تحقق درآمدزایی در بودجه سال آینده/طرح جامع مدیریت منابع انسانی به شورا ارایه شود

بایستی برای درآمدزایی و تخصیص به هنگام بودجه در بخشهای مختلف تلاش و همت مضاعف صورت گیرد تا در پایان سال 1401 شاهد اتفاقات خوب در این حوزه باشیم.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ مهدی مهدی خانی دبیر و رییس کمیسیون عمران ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار جمع بندی و ابلاغ بودجه شهرداری قزوین اظهار کرد: با تلاشها و بررسی جزییات بودجه شهرداری قزوین توسط اعضای شورای اسلامی شهر قزوین ردیفهای بودجه ای خوبی در بخشهای فرهنگی - ورزشی و ... افزوده شد که امیدواریم با تلاش و همت مدیران شهری و همدلی میان اعضای شورا بتوانم در تحقق منابع درآمدی موفق عمل نماییم.

وی افزود: این انتظار وجود دارد که برای درآمدزایی و تخصیص به هنگام بودجه در بخشهای مختلف تلاش و همت مضاعف صورت گیرد تا در پایان سال 1401 بودجه درخشانی را اجرا کرده باشیم.

مهدی‌خانی در ادامه سخنانش بر لزوم توجه به برنامه پنج ساله شهر قزوین در تدوین بودجه سالهای بعد در شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت: بایستی بودجه سال آینده با توجه به آیتم های برنامه پنج ساله شهرداری تدوین و بسته می شد که امیدواریم در سالهای آتی بودجه شهرداری بر مبنای این برنامه تدوین شود چراکه این موضوع یک گام به جلو در راستای افق آینده قزوین خواهدبود.

دبیر پارلمان محلی قزوین در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت فازبندی پروژه های عمرانی تاکید کرد و گفت: ازمعاونت عمرانی شهرداری قزوین انتظار داریم که پروژه های عمرانی را به صورت فازبندی و زمان بندی اعلام و با رعایت اولویت اجرایی نماید.

رییس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین همچنین بار دیگر بر تهیه و تدوین طرح جامع مدیریت منابع انسانی در شهرداری قزوین تاکید کرد و گفت: امیدواریم این طرح به صحن شورا ارایه گردد تا بتوانیم با مدیریت درست و منطقی در این بخش آینده روشن و گام های رو به جلو را در شهرداری قزوین شاهد باشیم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط