یکشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۰۱

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار شد؛

مکانی ویژه برای دستفروشان شب عید اختصاص یابد

به منظور ساماندهی دستفروشان سطح شهر در اسفندماه، لازم است تا مکانی ویژه برای امرار معاش و فعالیت این افراد در نظر گرفته شود.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین، در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور ساماندهی دستفروشان در سطح شهر بایستی مکان ویژه ای در چند نقطه شهر برای این افراد در نظر گرفته شود تا هم در سطح شهر پراکنده نباشند و هم در آستانه نوروز بتوانند معیشت خود را تامین نمایند.

وی افزود: جمع آوری دستفروشان راه حل مشکل نیست و می توان با برنامه ریزی و تعیین محل های مشخص این موضوع را ساماندهی کرد.

صلح جو در ادامه جلسه که با حضور شهردار قزوین و با دستور کار جمع بندی لایحه بودجه شهرداری قزوین برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش و همت مدیران شهری و مجموعه شورا در بررسی جزییات بودجه اظهار کرد: اعضای شورا با دقت، با نگاه توازن و رعایت عدالت در بودجه نسبت به کاهش و افزایش برخی ردیفهای بودجه اقدام نمودند.

وی خاطرنشان کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری 2020 میلیارد تومان بود که این رقم در بررسی جزییات به رقم 2200 میلیارد تومان افزایش یافت که امیدواریم با تلاش مجموعه مدیران شهری و همدلی اعضای شورا این رقم در سال آینده محقق شود.

صلح جو همچنین تصریح کرد: با تلاشها و اقدامات انجام شده در مدیریت شهری و همت شهردار قزوین در شورای ششم نگران پرداخت حقوق و دیون پرسنل نبودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط