یکشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۰۱

تقوی،

اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت اقدامات شورای ششم است

اتمام و تکمیل پروژه های نیمه تمام و عدم آغاز پروژه جدید عمرانی در شهر از مهم ترین رویکردها و اولویت های شورای ششم در بررسی جزییات بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین بود.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، مهری السادات تقوی رییس کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار جمع بندی و ابلاغ بودجه شهرداری قزوین برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: توجه به نقاط کم برخوردار شهر قزوین و نواحی منفصل شهری و رعایت توازن در اختصاص اعتبار به این مناطق، تکمیل پروژه های نیمه تمام و عدم آغاز پروژه جدید از مهم ترین رویکردها و اولویتهای شورای ششم در بررسی جزییات بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین بود.

وی افزود: کاهش رقم فروش املاک در بودجه شهرداری باعث جلوگیری از حبابی شدن بودجه خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با همدلی و همکاری شورا و شهرداری قزوین در سال آینده به اهداف مدنظر بودجه و تحقق درآمدها دست یابیم و با اجرای پروژه های منظور بتوانیم در سال آینده چهره جدیدی از شهر را نظاره‌گر باشیم.

تقوی همچنین خطاب به شهردار قزوین گفت: به نظر میرسد سرعت در تغییرات مدیریتی کند است و این موضوع می تواند در چابک شدن و کارا شدن سیستم خللی وارد کند چرا که هرچه تغییرات زودتر اتفاق بیفتد شاهد کارا شدن سیستم خواهیم بود.

رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در بخش دیگری ازجلسه که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت خواستار توجه شهرداری قزوین به موضوع سد معبر در پیاده روهای مناطق پر تردد از جمله بازار قزوین شد و گفت: بایستی در این مناطق که تردد زیاد است جرایم در نظر گرفته شده برای سد معبر نسبت به سایر معابر شهر افزایش داشته باشد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط