یکشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۰۸

ولی چگینی:

برخی انتصابات در شهرداری موجب ایجاد مشکل در پیش برد امور شهر شده است

  1. علیرغم تلاش‌های شبانه روزی شهردار و مدیران شهری متاسفانه برخی از انتصابات در شهرداری به دلیل عدم تسلط مدیران بر موضوعات شهری و عدم شناخت کافی از شهرداری موجب ایجاد شکاف در بین لایه مدیران و همچنین خلل در پیشبرد امورات شده است.
  2. ولی چگینی رئیس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب افزود: شورای اسلامی شهر با دقت به موضوعات شهری، خصوصا عملکرد مدیران نظارت داشته و از مدیران، به ویژه تازه واردین به شهرداری می‌خواهد با نگاه مثبت به مسائل نگاه کرده و همگرایی بیشتری با بدنه مدیران شهری داشته باشند.
  3. وی عنوان کرد: در همین راستا تاکید دارم که در کنار استفاده از مدیران قدیمی و توانمند که بعضا کنار گذاشته شده اند و از سرمایه های شهر و شهرداری هستند، باید برای ورود مدیران جدید دقت نظر داشته باشیم تا از بین نخبگان و جوانان با انگیزه و البته متخصص به منظور سپردن کارها به آنها بهره ببریم.
  4. این عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: قطع به یقین همه مدیران در زیر ذره بین شورای اسلامی شهر خواهند بود و اعضای شورا هم در جایگاهی که قانون در نظر گرفته و همان جایگاه نظارتی است، ایفای نقش خواهد کرد و در هر جا که لازم بداند موضوعات را هم به مدیریت شهری تذکر داده و به فراخور لزوم به افکار عمومی هم گزارش خواهد داد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط