یکشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۵

صدور پیام تبریک شهردار و رییس شورای اسلامی شهر قزوین به مناسبت اعیاد شعبانیه

فرج اله فصیحی رامندی، رییس شورای اسلامی شهر قزوین و مهدی صباغی، شهردار قزوی فرارسیدن اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ متن پیام به شرح زیر است: باسمه تعالی میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) یادآور حقیقت پاسداری از معنویت و انسانیت است و میلاد حضرت اباالفضل العباس (ع) جلوه زیبای پاسداری از صراط مستقیم الهی است و تولد فرخنده امام زین العابدین (ع) طلیعه وصال به کمال مطلق الهی و پاسداری از رابطه لطیف انسان با معبود یکتاست.  در حقیقت پاسداران حریم ولایت همان  مومنانی هستند که با مال و جان خود با خدا معامله کردند، إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ ،

پیوند عمیق و راستین پاسداران انقلاب اسلامی با فرهنگ عاشورا و مکتب سرخ شهادت که منبعث از قیام عزت آفرین و نجات بخش سید و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع) بود منجر به تصمیم راهبردی و حکیمانه حضرت امام(ره) در نامگذاری روز میلاد امام حسین(ع) به عنوان «روز پاسدار» شد . در دوران انقلاب اسلامی در هر عرصه‌ای که نیاز به ایثار و از جان گذشتگی بوده پاسداران انقلاب اسلامی با عزم عاشورایی قدم به میدان گذاشته‌اند وسپاه همواره الگوی انقلابی گری و ولایت مداری بوده و خواهد بود، این روحیه پاسداری که برگرفته از آموزه‌های حسینی است، در نیروهای گرانقدر سپاه به خصوص در سیره شهید بزرگوار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمایان است. این شهید بزرگوار مصداق بارز پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و مکتبی و راهی که او بنا نهاد همان مسیر سعادت دنیوی و اخروی است.

روز جانباز نیز نماد ایثار و گذشت و مصداق واقعی مجاهدت ها‌ و از خودگذشتگی جان برکفان عزیز در مکتب بزرگ عاشورا است جانبازان عزیز میهن اسلامی‌ الگوی ماندگار صبر و ایثار ، شهیدان زنده و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، از جمله ذخیره های ماندگار کشورمان هستند.

اینجانبان ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، فرارسیدن سالروز ولادت سرور و سالار آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و پنجم شعبان ولادت امام سجاد (ع) را تبریک عرض کرده و با سلام و  درود بی پایان به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای عظیم‌الشان سپاه پاسداران به ویژه چهره بین المللی محور مقاومت سردار شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، از آستان خداوند قادر متعال برای همگان توفیق روز افزون، سربلندی و سلامتی مسئلت داریم. فرج اله فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین مهدی صباغی شهردار قزوین

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط