یکشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۵

رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد:

احترام به ارباب رجوع در برخی ادارات و دستگاه قضایی به معنای واقعی کلمه اجرا نمی شود.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، مهری السادات تقوی رییس کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در نشست مشترک اعضای شورا با دادستان قزوین ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز در سخنانی به موضوع سنگ اندازی برخی مدیران در ادارات به عنوان یکی از مهم ترین مشکلات شهروندان اشاره کرد و گفت: این قضیه باعث سردرگمی شهروندان شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید یکسری از مطالبات مردم توسط دستگاه قضا و دادستانی پیگیری شود، افزود: بسیاری از شهروندان به دلیل بروکراسی های سخت اداری در دادرسی ، دنبال حق و حقوق از دست رفته خود نیستند. 

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین احترام به ارباب رجوع در برخی ادارات و دستگاه قضایی واقعا به معنای واقعی کلمه اجرا نمی شود و لازم است تا در این راستا تدبیر شود.

وی در بخش دیگری ازسخنانش به پوشش نامناسب برخی کارمندان خانم در ادارات اشاره کرد و گفت: حجاب و پوشش اسلامی نشانگر عفاف و حیا در جامعه می باشد و لازم است در ادارات توسط کارمندان دولت رعایت شود اما متاسفانه شاهد برخی پوشش ها و امور خارج از قانون حجاب کارمندان هستیم.

تقوی با تاکید بر اینکه طی سالهای اخیر به این موضوع کم توجهی شده است، خواستار افزایش نظارت ها در این موضوع شد.

وی همچنین گریزی به فروش پوشاک خارج از عرف در مغازه ها زد و گفت: این انتظار از دستگاه قضایی وجود دارد که در خصوص فروش پوشاک خارج از عرف مانند مانتوهای جلو باز و شلوارهای پاره نظارتهای بیشتری صورت گیرد و این اجناس در ویترین مغازه ها قرار داده نشود.

تقوی در پایان سخنانش اظهار امیدواری نمود تا در نشستهای مشترک با دستگاه قضایی استان مشکلات شهروندان و شهر قزوین که قطعا از نگاه مسئولان قضایی استان نیز مغفول نمانده با همفکری و همدلی در مسیر حل آنها گام های مثبتی برداریم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط