سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۷

عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

لزوم همکاری دستگاههای مرتبط در اجرای طرح بین المللی «رفیق خوشبخت ما»

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چهره و الگویی برای صلح جهانی است و ضرورت دارد اجرای طرح «رفیق خوشبخت ما» به طور جامع و کامل اجرایی شود.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، فاطمه اشدری عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که باحضور آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین و با هدف تببین طرح «رفیق خوشبخت ما» برگزار شد اظهار کرد: چهره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی الگویی برای صلح جهانی است و تببین مکتب حاج قاسم و آشنایی سبک زندگی و الگوی رفتاری ایشان برای آحاد جامعه به خصوص نسل جوان بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای طرح «رفیق خوشبخت ما» که به دبیرخانه ای جمعیت هلال احمر استان قزوین و در سطح ملی و بین المللی قزوین برگزار می شود گفت: باید این طرح جامع و کامل اجرایی شود و لذا ضرورت دارد تا برنامه ریزی ها برای اجرای دقیق و کامل این طرح صورت گیرد و تمام دستگاه های مرتبط با این موضوع از لحاظ تبلیغات و اطلاع رسانی و اجرایی پای کار باشند.

به گفته این عضو پارلمان محلی، سردار دل ها تمام اهداف و تلاش و افعال و حرکاتش در راستای ایجاد صلح جهانی بود و اجرای طرح رفیق خوشبخت ما اقدام بسیار ارزشمندی در راستای شناسایی این چهره گرانقدر در سطح جهان و بین‌المللی خواهد بود.

اشدری در ادامه جلسه که به بررسی لایحه افزایش تعرفه قبور در آرامستانهای قزوین اختصاص داشت با پیشنهاد اعطای رایگان قبور و خدمات در قطعه مشاهیر و هنرمندان ( طبق ضوابط چهره های ماندگار) موافقت نمود.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار اصلاح بند و افزودن بیماران خاص و صعب العلاج مستمند ( با معرفی نامه و تائیدیه کتبی انجمن و موسسه مذکور ) در ارایه قبور و خدمات رایگان در آرامستانهای قزوین شد و گفت: بیماران خاص و صعب العلاج که واقعا نیازمند هستند باید در ارایه خدمات رایگان کفن و دفن و قبور در آرامستانهای قزوین مورد توجه و پذیرش قرار گیرند .

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط