یکشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۱

فصیحی رامندی،

بانک اطلاعات املاک و مستغلات در شهرداری قزوین تهیه شود

تشكيل بانك اطلاعات يكپارچه از زمين و مستغلات شهرداري قزوین ضروری است.

  • به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ فرج اله فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در سومین جلسه علنی شورا در سال جاری که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: تشکیل بانک اطلاعات املاک سطح شهر برای برنامه ریزی‌های توسعه آینده شهر در حوزه‌های مختلف شهرسازی، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک و گردشگری شهری ضروری می باشد.
  • وی با تاکید بر اینکه ایجاد بانک اطلاعات املاک یکی از مهم ترین مطالبات اعضای شورا از شهرداری قزوین است افزود: تهیه بانک اطلاعات املاک و مستغلات در شهرداری قزوین از موضوعات ضروری‌ و با اهمیت شهرداری‌ است، تا براساس این بانک اطلاعاتی طرح‌های توسعه‌ای و زیرساختی بر مبنای اصول و ضوابط علمی نوین پایه‌گذاری شود.
  • فصیحی رامندی در بخش دیگری از جلسه پیرامون زمان بندی پروژه های عمرانی اظهار کرد: در این خصوص مقرر شده تا در جلسه ای با حضور معاونین مالی و اقتصادی و همچنین معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین موضوعات تامین مالی پروژه ها بررسی و نسبت به زمان بندی اجرای پروژه ها تصمیم گیری شود.
  • وی در ابتدای سخنانش در این جلسه ضمن آرزوی توفیق در ماه مبارک رمضان جهت بهره مندی از فیوضات الهی به مناسبت تقویمی 20 فروردین و روز ملی فناوری هسته ای اشاره کرد و گفت: در این روز چندین نمونه از اقدامات هسته ای در امور کشاورزی و غیره رونمایی شد و امیدواریم که در شرایط کنونی مذاکره و گفتگو، فرصتی ایجاد شود تا دانشمندان هسته ای بتوانند حرکت شتابان هسته ای را دنبال نمایند.
  • رییس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین به تاریخ 21 فروردین ماه، سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی که یادآور رشادت‌ها و حماسه سازی‌های بزرگ مردی از خطه خراسان است اشاره کرد و افزود: شهید علی صیاد شیرازی فرماندهی دلاور بود که در بسیاری از عملیات‌های دفاع مقدس نقشی تعیین کننده داشت و از چهره های ماندگار و جاودان در دفاع مقدس بود.
  • وی همچنین سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب صد امام خمینی (ره) را گرامی داشت و از تلاشهای این نهاد در امر تولید مسکن قدردانی نمود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط