یکشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۸

آتوسا بیات،

ضرورت توجه به حقوق شهروندی و عدالت محوری در مدیریت شهری

تصمیمات مدیریتی بسیار دشوار است اما باید همواره در تصمیمات به دنبال فرصت سازی برای شهر بود و در این راستا به موضوعات عدالت محوری و حقوق شهروندی نیز توجه ویژه شود‌.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، آتوسا بیات عضو دومین شورای اسلامی شهر قزوین در نشست صمیمی با اعضای شورای ششم و شهردار قزوین که به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها برگزار شد با تاکید بر اين مطلب اظهار کرد: اگر در تصمیم گیری ها به دنبال فرصت سازی نباشیم در توسعه شهر موفق نخواهیم بود همچنین باید شاهد هدر رفت هزینه ها در شرایط کنونی و آینده باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار توجه به ظرفیتها و توانمندی های قزوین در سطوح مدیریتی شد و گفت: عدم توجه کافی به داشته های شهر و ظرفیتهای بی نظیر آن در همه بخشها توسعه شهر را با اشکال و اختلال مواجه خواهد کرد.

این عضو دومین شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم توجه به حقوق شهروندی و عدالت محوری در مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: این موضوعات در دوره های مختلف محور بحث بوده ولی در عمل نتایج و بازخوردهای خوبی نداشته است ولذا توجه به این موضوعات باید در دستور کار مجموعه شورا و شهرداری قرار گیرد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط