چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۱

تصویب پنج لایحه شهرداری در پارلمان محلی قزوین

منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر قزوین، ضمن بررسی لوایح و نامه های واصله از سوی شهرداری با تصویب پنج لایحه موافقت نمودند.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ در دهمین جلسه علنی شورا در سال جاری، اعضای شورا با لایحه شهرداری قزوین پیرامون اعطای پاداش به عوامل نیروی انتظامی موثر در ساماندهی و شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز از محل سهمیه عوارض سرانه خدمات شهری به مبلغ 60 میلیون تومان موافقت نموده و آن را به تصویب رساندند.

بر پایه این گزارش، همچنین در این جلسه لایحه استمهال تسهیلات دریافتی به نام پیمانکاران سازمانهای شهرداری و سازمان همیاری و اوراق مشارکت به مدت یکسال با شرایط پرداخت نقدی مورد بحث و تبادل نظر اعضای شورا قرار گرفت و تصویب شد.

این گزارش می افزاید؛ لوایح شهرداری قزوین شامل مساعدت 30 میلیون تومانی شهرداری به انجمن حمایت از بیماران ام اس و درخواست دفاتر زیارتی شهرستان قزوین مبنی بر معافیت عوارض نوسازی و کسب و پیشه و پسماند این دفاتر به دلیل عدم فعالیت و کسب و کار و درآمد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نهایتا به تصویب منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر قزوین رسید.

این گزارش خاطر نشان می کند؛ در این جلسه همچنین اعضای شورای اسلامی شهر قزوین لوایح ملکی را نیز از نظر گذراندند و لایحه واگذاری مازاد خط پروژه در داود آباد به مساحت چهار مترمربع و با قیمت کارشناسی را به تصویب رساندند و استفساریه شهرداری قزوین مبنی بر تعیین تکلیف در خصوص املاکی که دارای دو گذر با عرض یکسان ولی دارای بر متفاوت می باشند مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط