سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۰۱

دبیر پارلمان محلی قزوین تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت مراکز پژوهش دانشگاه ها در مدیریت شهری

مراکز پژوهشهای دانشگاه های قزوین می توانند به عنوان بازوان کمکی برای بسیاری از موضوعات مدیریت شهری و شورا باشد.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، مهدی مهدی خانی رییس کمیسیون عمران، ترافیک وامور زیربنایی شورا در جلسه تلفیق این کمیسیون با کمیسیون شهرسازی که با حضور مدیر دانشکده شهرسازی و معماری دانشگاه آزاداسلامی قزوین برگزار شد، طی سخنانی با بیان این مطلب اظهار کرد: اعضای شورا نمایندگان مردم بوده و برای اتخاذ تصمیمات در امور نیازمند خرد جمعی هستند، به همین جهت می توان دراین راستا از ظرفیت مراکز پژوهشی دانشگاه های قزوین به عنوان یال کمکی برای بسیاری از موضوعات رسمی شهرداری و شورا استفاده نمود.

وی افزود: در امور مربوط به نماسازی و توجه به معماری بنا، احداث و طراحی بوستانهای بانوان و ساماندهی ورودی های شهر از جمله مواردی هستند که نیاز است تا از ارگان های متخصص یاری گرفته شود.

مهدی خانی خاطرنشان کرد: درحوزه انتشارات، شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات ارزنده ای داشته است؛ در همین راستا می توان در زمینه های تخصصی هم می توان از ظرفیت های دانشگاهی قزوین بهره برد.

وی همچنین بر لزوم توجه به کیفیت طراحی و بنای ساختمان ها در طرح ملی مسکن تاکید نمود و گفت: برگزاری مسابقه ملی نهضت ملی مسکن توسط دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اقدام شایسته و ارزنده ای است.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط