یکشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۷

قاسم الهیاری،

تعارض منافع آفت جان مدیریت شهری است

تعارض منافع آفت جان مدیریت شهری است و ضرورت دارد دستگاههای نظارتی و نهادهای بالادستی به صورت جدی به این مسئله ورود کنند.

   به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ، قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه شورا، ضمن تاکید بر نقش نظارتی این نهاد بر عملکرد شهرداری اظهار کرد: با توجه به اینکه شفافیت یکی از محورهای اصلی اهداف شورای شورای ششم در قزوین بود، ضروری است شورا و مجموعه های نظارتی شهرداری با دقت و جدیت بیشتری به این موضوع توجه کنند. 

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از مدیران شهرداری که خود باید ناظر باشند، مجری شده اند که می تواند پیامد های جبران ناپذیری به اعتماد مردم و منافع عمومی وارد نمایند و باید نهادهای نظارتی بالادستی به این مسئله ورود کنند. 

اللهیاری بر لزوم اطلاع اعضای شورا از تمامی قراردادها و صورتهای مالی شهرداری قزوین تاکید کرد و افزود: اجرای مصوبه اعضای شورا مبنی بر اینکه باید شهرداری قزوین مجوز تمامی قراردادها، مزایده و مناقصه های بالای 500 میلیون تومان را از شورا اخذ نماید، جلوی بسیاری از رانت ها و تعارض منافع را خواهد گرفت و نبایستی ملغی شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط