شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۶

فصیحی رامندی ،

مدیران از بخشی نگری پرهیز نمایند/لزوم مدیریت یکپارچه و هماهنگ در استان قزوین

فصیحی رامندی در نشست هم اندیشی با نمایندگان مجلس ضمن اشاره به نبود فصل الخطاب، دراستان بر لزوم پرهیز مدیران از بخشی نگری تاکید نمود.


 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهرقزوین درنشست هم اندیشی اعضای شورا با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که در تالار مردم شورا برگزار شد ؛ با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور حل مشکلات کلان دراستان قزوین نیازمند همکاری و هماهنگی همه جانبه مدیران هستیم و مدیریت یکپارچه وهماهنگ دراین راستا ضروری است.

 وی با بیان اینکه دراستان فصل الخطاب نداریم افزود: بایستی مدیران از نگاه بخشی به مسایل پرهیز نمایند و به نگاه منافع عام و عموم شهر توجه نمایند تا بتوانیم توسعه و پیشرفت خوبی را برای این شهر رقم بزنیم .

 این عضو شورای اسلامی شهرقزوین همچنین در بخش دیگری از سخنانش خواستار توجه نمایندگان مجلس به روند کند انتصابات در استان شد وگفت: هنوز شاهد انتصابات جدید در برخی مدیران دستگاهها نیستیم و لذا ضرورت دارد تا در راستای خدمت تاثیر گذار این مهم مورد توجه قرار گیرد.

 وی همچنین به مصوبه شورایعالی امنیت ملی کشور پیرامون حضور اتباع بیگانه فقط در مراکز استان اشاره نمودو خواستار پیگیری این موضوع توسط نمایندگان مجلس شد و گفت: حضور اتباع بیگانه در مرکز استان می تواند دربخشهای مختلف مشکلاتی را ایجاد نماید لذا باید این مساله پیگیری شود.
 

 

پایان پیان/

تصاویر مرتبط