شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۶

رجب رحمانی، رییس مجمع نمایندگان استان قزوین :

با انسجام و همدلی اتفاقات خوبی برای شهروندان رقم می خورد

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین اتحاد و انسجام میان مدیران را زمینه ساز رقم خوردن اتفاقات خوشایند برای استان قزوین دانست.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ، رجب رحمانی رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در نشست هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهرقزوین که در تالار مردم برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: همدلی و همکاری میان مدیران استانی وشهری زمینه ساز حل مشکلات و چالشها و اتفاقات خوشایند برای شهروندان خواهد شد.

 وی تاکید کرد: با انسجام و اتحاد میان مدیران و نمایندگان استان شاهد بودیم که بودجه استان پس از سالها عقب ماندگی از 450 میلیارد تومان به 1250 میلیارد تومان افزایش یافت.

 به گفته نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی شوراها ظرفیت بی نظیری در حل مشکلات و توسعه شهرها دارند و دراین رابطه نیز شورای اسلامی شهرقزوین با افراد توانمند ،انقلابی و متخصص شورای قوی و فعالی است.

 وی همچنین از پیگیری نمایندگان استان قزوین پیرامون تخصیص سهمیه قیر و ارایه پیشنهادات ولحاظ آن در برنامه پنج ساله هفتم توسعه خبر داد و گفت: شوراها می توانند پیشنهادات خود را به نمایندگان استان اعلام نمایند تا موارد در برنامه و بودجه سالیانه لحاظ گردد.

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط