شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۶

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهرقزوین در نشست هم اندیشی با نمایندگان مجلس:

پروژه های نیمه تمام کلان شهری تعیین تکلیف شود

اجرای پروژه های کلان نیمه تمام شهر قزوین از جمله اتصال و تکمیل پل امام رضا (ع) و شهید انصاری شرقی نیازمند تعیین تکلیف از سوی مسئولان استانی هستند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،حسین صلح جو ،رییس کمیسیون خدمات شهری وشورایاری شورای اسلامی شهر قزوین درنشست هم اندیشی اعضای شورا با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که در تالار مردم شورا برگزارشد ؛ با بیان این مطلب اظهار کرد: پروژه اتصال و تکمیل پل امام رضا (ع) در ادامه پروژه کمربندی شرق قزوین راهگشای مشکل ترافیکی شهر قزوین خواهد بود، اما متاسفانه میلیاردها تومان پول بیت المال به دلایل مختلف از جمله شکایت میراث فرهنگی استان راکد مانده است.

 وی افزود: اجرای این پروژه تمامی مصوبات قانونی خود را داراست اما در مدیریت ارشد استان باید تصمیمات برای حل وفصل موضوعات صورت گیرد که متاسفانه محقق نشده است.

 صلح جو با بیان اینکه در پروژه شهید انصاری شرقی بیش از ۸۰ درصد کار تملکات پلاک ها توسط شهرداری قزوین انجام شده است، خاطر نشان کرد: مشکلات این پروژه نیز پابرجاست و به نظر می رسد همت وعزمی برای اجرای این پروژه و بازگشایی معبر در محله بلاغی نیز وجود ندارد.

 وی درادامه به بازگشایی پیاده راه سبزه میدان برای حمل و نقل عمومی اشاره نمود و گفت: این طرح مصوبه شورای ترافیک را داراست اما متاسفانه با این موضوع نیز موافقت نمی شود و ضرورت دارد این موضوعات از طریق نمایندگان مجلس پیگیری گردد.

 رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین ، دربخش دیگری از سخنانش به بیان برخی اقدامات موفق شهردار قزوین در طی یکسال اخیر از جمله کاهش بدهی های شهرداری به بانک شهر و پرداخت به موقع حقوق پرسنل اشاره نمود.
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط