یکشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۷

نایب رییس شورای اسلامی شهرقزوین؛

تعلل شهرداری قزوین در ارائه لایحه تعیین تکلیف املاک قولنامه ای پذیرفتنی نیست

لایحه تعیین تکلیف املاک قولنامه ای از سوی شهرداری قزوین به شورای اسلامی شهر قزوین ارایه نشده است و این تعلل از سوی شهرداری قزوین پذیرفتنی نیست.

 

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،محسن حق شناس نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه صحن شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: بسیاری از مشکلات شهروندان در ملاقاتهای مردمی درمناطق مربوط به املاک قولنامه ای است و از این جهت شرمنده شهروندان هستیم و تا زمانی که لایحه تعیین تکلیف املاک قولنامه ای از سوی شهرداری قزوین به شورا ارایه نشود مشکلات مردم پا برجاست وحضور همکاران در ملاقا ت های مردمی مشکلی را حل نخواهد کرد .

 وی افزود: شهرداری قزوین مدتهاست که قرار است لایحه مذکور را با جزییات مربوطه به شورا ارایه کند اما متاسفانه اراده ی لازم برای انجام این کار وجود ندارد.

 حق شناس در بخش دیگری از سخنانش همچنین خواستار عملیاتی شدن توافق سه جانبه اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری قزوین و ستاد اجرایی شد و گفت :متاسفانه در این توافق قید زمانی وجود ندارد ودرصورت تحقق تعهدات طرفین بخش زیادی از دغدغه های شهروندان محترم مرتفع خواهد شد.

 وی ضمن انتقاد از عدم اجرای دقیق مصوبات شورا تصریح کرد : بخشی از این تعلل ها به دلیل عدم وجود درک صحیح و تخصصی در برخی از مدیران شهرداری است و شورا باید ناظر باشد.

 نایب رییس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه سخنانش خواستار تسهیل گری در خصوص تغییر کاربری زمینها پس از موافقت دستگاه های صاحب طرح شد و گفت: درحال حاضر اداره کل آموزش و پرورش کارگروهی تشکیل داده است که مشکل زمینهای آموزشی زیر حد نصاب خود را با همراهی شهرداری حل نماید وشهرداری باید در این فرصت نهایت همکاری را داشته باشد.

 وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی با نمایندگان مجلس خاطر نشان کرد: تعاملات دوسویه با مدیران استانی و نمایندگان مجلس باعث افزایش موفقیتهای شورا و مدیریت شهری وتسیهل در روند امور خواهد شد .

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط