سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۲۶

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهرقزوین تاکید کرد؛

لزوم تدوین آیین نامه واگذاری غرفه ها در سعدالسلطنه قزوین

به منظور رعایت عدالت در واگذاری غرفه های مجموعه تاریخی سعدالسلطنه ضرورت دارد شیوه نامه و آیین نامه ای ویژه تهیه و تدوین گردد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ، حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: نیازمند اصلاح شیوه در واگذاری غرفه ها در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه هستیم به گونه ای که عدالت برقرار شود.

 وی افزود: دراین راستا ضرورت دارد تا شیوه نامه و آیین نامه ای ویژه برای این مجموعه تهیه شود و افراد براساس توانمندی و مدارک هنری رتبه بندی شوند .

 به گفته صلح جو، می توان برای افراد هنرمند که نشان های ویژه هنری دارند و یا هنرهای مختص این شهر را معرفی می کنند تخفیفاتی را در واگذاری غرفه ها قائل شد .

 وی بر لزوم تدوین آیین نامه ویژه برای واگذاری غرفه ها در مجموعه سعدالسطنه تاکید نمود و گفت: این روش باعث خواهد شد تا از اظهار نظرهای شخصی در هر دوره مدیریت فاصله بگیریم و برای دوره های بعدی نیز قابل استفاده باشد .

 وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش خواستار مساعدت شورا و مدیریت شهری قزوین برای احداث مساجد در نواحی که مساجد کمی دارند شد و گفت: در بخشهایی از شهر قزوین، مانند شهرک کوثر و مینودر با توجه به وسعت و جمعیت بالا متاسفانه مسجد کافی برای اقامه نماز وجود ندارد؛ درحالی که زمین با کاربری مسجد داریم و ضرورت دارد تا با همکاری شهرداری قزوین تامین بودجه احداث چند مسجد در محلات قزوین صور ت گیرد.
 

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط