یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۱

در جلسه کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شد؛

حسابرسی شهرداری قزوین بروز رسانی شود

اعضای کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی گزارش حسابرسی سال ۹۹ شهرداری قزوین بر لزوم بروز رسانی حسابرسی شهرداری قزوین تاکید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین، جلسه کمیسیون مالی ،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور اعضا ،حسابرسی و جمعی از مدیران مرتبط شهرداری قزوین و با دستور کار بررسی گزارش حسابرسی سال ۹۹ شهرداری قزوین برگزارشد.

این گزارش می افزاید؛ حسابرسی سال ۹۹ سازمان سرمایه گذاری شهرداری قزوین دربخشهای مختلف سازمان از جمله قراردادهای سازمان با حضور شمسینی رییس سازمان سرمایه گذاری و سایر مدیران مرتبط مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موارد مدنظر حسابرس مطرح و پیرامون هر کدام از بندها بجث و بررسی صورت گرفت.

همچنین در این جلسه مطرح شد تا در جلسه ای ویژه، کل نظر حسابرس پیرامون گزارش حسابرسی در سال ۹۹ تأیید شود و آن موارد که نیاز به پیگیری دارد در قالب نامه از شورا به شهرداری ابلاغ گردد،همچنین مواردی که در حسابرسی تخلف بوده به دستگاه‌های ذیربط ارسال شود.

بر پایه این گزارش، در این جلسه مقرر شد تا واحد املاک شهرداری قزوین تمامی پرونده های توافقات را دراختیار حسابرس قرار دهد.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط