دوشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۲

در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

تقدیم احکام شورایاران نواحی مختلف شهری

در جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با هدف شناسایی و حل مشکلات در مناطق مختلف شهر قزوین احکام شورایاران نواحی،دانش، مشعلدار ،چوبیندر،امامزاده حسین (ع) و ناحیه مهدیه تقدیم آنان شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین، جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور فرمانی رییس شورا و اعضای کمیسیون ،مدیران مناطق شهرداری قزوین و مسئولین و شورایاران  نواحی مختلف شهر قزوین برگزار شد.

براساس این گزارش؛از سوی شورایاران نواحی مختلف شهر قزوین مباحثی از جمله، احداث لاین کند رو در مشعلدار،برداشتن تیرهای برق مزاحم در منطقه امامزاده علی،لایروبی کانالهای آب ،نبود عابر بانک در مشعلدار،توجه به روکش آسفالت و احداث مدرسه در منطقه دانش،اتمام پروژه های نیمه تمام در چوبیندر،ساماندهی فاضلاب شهری و سرپوشیده نمودن کانال،برطرف نمودن ترافیک در بلوار جمهوری اسلامی و جاده آرامستان بهشت فاطمه، حل مشکلات آنان مطرح گردید.

همچنین، هرس درختان شهر،نظافت سطحی در مراکز مسافر پذیر شهر،توجه به نقاط منفصل شهری و نواحی کم برخوردار،توزیع عادلانه امکانات شهری، توجه به نظافت شهری، ساماندهی چهار شنبه بازار در بلوار شهید سلیمانی، توجه به شهدای محلات و ارتباط با خانواده‌ای آنان، دیگر موارد مطرح شده توسط شورایاران بود .

این گزارش خاطر نشان می کند: تلاش بر اساس توسعه عدالت اجتماعی ،تعامل و همکاری مدیران در حل مشکلات نواحی و مناطق شهری،شناسایی مشکلات و انتقال آن توسط شورایاران،افزایش تعاملات شورایاران و مدیریت شهری به منظور حل مشکلات از دیگر مباحث مطروحه دراین جلسه بود.

گفتنی است؛ اعضای اين کمیسیون بر ضرورت همکاری، تعامل وپیگیری شورایاران با مدیران مناطق و مسولین مربوطه و اعضای شورا در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تاکید نمودند.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط