سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۳

در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شد؛

راه اندازی مرکز خرید و فروش خودرو در قزوین

جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی پروژه های عمرانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضا،کاظمی معاون خدمات شهری، اللهیاری سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین و با هدف بررسی پروژه‌ های عمرانی در محل این سازمان برگزار شد.

بر پایه این گزارش ؛در ابتدای این جلسه اللهیاری سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین به ارائه گزارش اقدامات و عملکرد سازمان متبوع خویش پرداخت.

وی همچنین در سخنانی به اقدامات این سازمان پیرامون نحوه جابجایی میدان میوه و تره بار و راه اندازی مرکز خرید و فروش خودرو و ایجاد بازارچه های محلی میوه و تره بار توصیحاتی ارائه نمود.

گفتنی است؛ اعضای اين کمیسیون نیز در سخنانی بر لزوم توجه به جابجایی مکان میدان میوه و تره بار و احداث بازارچه های محلی برای تعدیل و تنظیم بازار قیمت میوه تاکید نمودند.

همچنین اعضای این کمیسیون‌ خواستار ساماندهی و رفع سد معبر در شهر قزوین و تسریع در راه اندازی مرکز خرید و فروش خودرو شدند.

این گزارش خاطر نشان می کند؛ در این جلسه لایحه دوفوریتی سازمان آرامستانهای شهرداری قزوین پیرامون تعویض ۳۰۰ تخته سنگ قبور مزار شهدا مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط