یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۸

در جلسه تلفیق کمیسیون فرهنگی و عمران شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شد؛

فضاهای ورزشی رها شده در شهر قزوین تعیین تکلیف و رسیدگی شود

در جلسه تلفیق کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین با کمیسیون عمران، ترافیک و امورزیربنایی ضمن بررسی وضعیت فضاهای ورزشی و زمین‌های چمن مصنوعی تحت مدیریت شهری بر لزوم تعیین تکلیف فضاهای مستهلک و رهاشده تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه تلفیق کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با کمیسیون عمران ،ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضا و برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و با دستور کار بررسی وضعیت فضاهای ورزشی و زمین‌های چمن مصنوعی تحت مدیریت شهرداری قزوین برگزار شد.

بر پایه این گزارش؛ در ابتدای این جلسه برجی سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین در سخنانی به بیان گزارش وضعیت زمین‌های ورزشی تحت اداره شهرداری قزوین از جمله زمین ورزشی شقایق،زمین چمن مصنوعی مصلی،زمین فوتسال چمن مصنوعی میلاد،زمین چمن مصنوعی دانش،مجموعه ورزشی خلیج فارس پرداخت و گفت: بایستی با تامین اعتبار نسبت به بهسازی و رفع مشکلات این زمینهای ورزشی اقدام نمود.

این گزارش خاطر نشان می کند، اعضای کمیسیون پس از استماع این گزارش خواستار ورود شهردار قزوین برای تعیین تکلیف و بهسازی وضعیت زمین چمن های مصنوعی و زمینهای ورزشی به ویژه حل مشکل زمین چمن مصنوعی مصلی شدند.

همچنین اعضای شورا بر لزوم حفظ و نگهداری زمینها و فضاهای ورزشی وتامین اعتبار جهت احیای سالن‌های ورزشی مستهلک و رهاشده تاکید نمودند.

این گزارش تصریح می کند، دراین جلسه ،با تصمیم اعضای این کمیسیون‌ هرگونه اجاره ی ملک خارج از مزایده باید اذن و مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین را داشته باشد.

همچنین دراین جلسه مقرر شد ؛تا بازدید از فضاها و مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی و سرگرمی توسط این کمیسیون صورت گیرد، همچنین تعیین تکلیف خانه های تملک شده در طرح شهید انصاری شرقی و راه اندازی خانه تشکل ها و رسیدگی به نامه های واصله از دیگر موارد مطرح شده دراین جلسه بود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط