یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۱۵

درجلسه تلفیق کمیسیون فرهنگی و عمران شورای اسلامی شهر قزوین تاکید شد؛

پروژه خانه تئاتر تا دهه فجر تکمیل و آماده افتتاح شود

در جلسه تلفیق کمیسیونهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و عمران،ترافیک و امور زیر بنایی، اعضا،ضمن بررسی لوایح و نامه های مربوطه بر لزوم تکمیل سریع پروژه خانه‌ تئاتر تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین، جلسه تلفیق کمیسیونهای فرهنگی اجتماعی و ورزشی با کمیسیون عمران ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور حداکثری اعضای شورا و برخی از مدیران و کارشناسان مربوطه و با هدف بررسی لایحه شورای نامگذاری معابر شهر قزوین و وضعیت قرارداد خانه تئاتر در تالار مردم شورا برگزار شد.

بر پایه این گزارش در بخش اول این جلسه خرم نیا رییس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین طی سخنانی به تشریح لایحه شورای نامگذاری معابر شهر قزوین پرداخت و گفت: در آخرین جلسه شورای نامگذاری معابر شهری قزوین مقرر شد تا تقاطع غیر هم‌سطح یادگار امام در ابتدای جاده اسماعیل آباد به نام "شهدای غواص" و میدان منتهی به این تقاطع نیز به نام "شهیدان محمد رضایی" نامگذاری شود.

وی ادامه داد: تغییر نام میدان ارتش به نام شهدای ارتش، سالن ورزشی سردار به نام شهیدان کافی و نامگذاری معبری به نام شهید زرآبادی پور از دیگر مصوبات شورای نامگذاری معابر شهر قزوین است.

برپایه این گزارش ؛اعضای کمیسیون ضمن بررسی لایحه شورای نامگذاری معابر شهرقزوین با مصوبات این شورا موافقت نمودند.

همچنین گفتنی است ؛ دراین جلسه اعضای کمیسیون با پیشنهاد نامگذاری مسیر حدفاصل میدان دفاع مقدس تا نسیم شمال به نام "بلوار کربلا "موافقت نمودند.

بخش دوم این جلسه به بحث و بررسی پیرامون وضعیت قرارداد پروژه خانه تئاتر و صورت وضعیتهای کارکرد پیمانکار با حضور مدیر پیمان و رسیدگی مدیران و کارشناسان حوزه عمرانی و طراحی شهرداری قزوین اختصاص داشت.

بر پایه این گزارش؛ بهرامی مدیر منطقه دو شهرداري قزوین در سخنانی به تشریح پروژه خانه تئاتر پرداخت و گفت:این پروژه پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد و همه همت همکاران ما دراین است که بتوانیم به زودی آن را آماده بهره برداری نماییم.

گفتنی است ؛ اعضای شورا ضمن بررسی دقیق مشکلات و چالشهای پیش روی این پروژه خواستار تکمیل سریع پروژه خانه‌ تئاتر ،ارائه گزارش کامل این پروژه در حوزه های خدمات طراحی، عمرانی و امور پیمان و رسیدگی و بررسی صورت وضعیت ها ، شدند.
 
پایان پیام/

تصاویر مرتبط