سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۱۷

در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین تاکید شد؛

همکاری دستگاههای اجرایی مربوطه با شهرداری در رفع سد معبر

در جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی مشکلات مناطق چهارگانه شهرداری قزوین در رسیدگی به مطالبات شهروندان بر لزوم همکاری دستگاه های مربوطه در رفع سد معبر تاکید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضا و مدیران مناطق چهار گانه شهرداری قزوین، کارشناسان مربوطه و بادستور کار بررسی مشکلات سامانه ۱۳۷ در مناطق شهرداری قزوین و بررسی لوایح مربوطه برگزار شد.

بر پایه این گزارش ؛کوزه گر ها مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین در ابتدا به ارائه گزارش تماس‌ها و مطالبات شهروندان با این سامانه اشاره نمود و گفت:۴۵ درصد درخواست‌های شهروندان با سامانه ۱۳۷ مربوط به مناطق است که ۲۴ درصد از کل درخواستها در بخش اجرائیات، ۱۷ درصد در سطح نواحی و ۳ درصد نیز در بخش عمرانی است.

وی ادامه داد:تعداد تماس‌ها و درخواستهای مربوطه به شهروندان مربوطه به منطقه یک ۱۹۴۸ مورد در منطقه دو ۲۴۳۶ تماس،۱۴۴۳ تماس در منطقه سه و ۹۵۶ تماس نیز مربوط به منطقه چهار بوده است.

به گفته کوزه گرها سد معبر وانت بارهای دوره گرد بیشترین درخواست شهروندان در مناطق بوده است.

درادامه جلسه، شهرداران مناطق چهارگانه در سخنانی به بیان اقدامات خود پیرامون رسیدگی به درخواستها و مطالبات شهروندان در سطح مناطق خود پرداختند.

این گزارش می افزاید؛در بخش دوم جلسه کمیسیون ،بررسی لایحه اختصاص یک قطعه قبر در آرامستانهای بهشت کوثر به جهاد گران شاغل در سازمان جهاد کشاورزی در ازای واگذاری اراضی ملي در دستور کار قرار گرفت و بررسی شد.

گفتنی است ؛اعضای کمیسیون بر لزوم افزایش تعاملات فی‌مابین مدیریت شهری و دستگاههای اجرایی و برگزاری نشستهای های بیشتر مدیران مناطق و سازمان‌ها در بررسی و رسیدگی به مطالبات شهروندان با سامانه ۱۳۷ ، همکاری دستگاههای انتظامی باشهرداری در رفع سدمعبر ،تقویت نواحی شدند.

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط