یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۲

قاسم اللهیاری:

اقدامات مراکز فرهنگی شهرداری بر اساس سیاستهای شورای ششم باشد

مراکز فرهنگی شهرداری قزوین باید بر اساس سیاستهای شورای ششم حرکت نمایند و در این راستا نظارت دقیق بر کار فرهنگسراها و خانه های فرهنگ ضروری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین ،قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه تلفیق کمیسیون فرهنگی با مالی ضمن تاکید بر نظارت دقیق بر کار فرهنگسراها شهرداری قزوین گفت: تمامی اقدامات فرهنگی در فرهنگسرا و خانه های فرهنگ تحت پوشش شهرداری قزوین بایستی بر اساس سیاستهای شورا صورت گیرد.

وی افزود: اینکه در این مراکز مهد کودک، پیش دبستانی و زبانسرا دایر باشد نشان می دهد که مدیریت فرهنگسرا و خانه های فرهنگ از سیطره مدیریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خارج شده و مسیر دیگری را طی می کند.

اللهیاری با تاکید بر نظارت کار فرهنگسراها و خانه های فرهنگ افزود: شهرداری قزوین بایستی در بخش نظارت بر کار مراکز فرهنگی خود نظارت بیشتری داشته باشد تا در راستای سیاستهای فرهنگی شورای ششم حرکت نمایند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی گزارش اقدامات ستاد اربعین استان اختصاص داشت ضمن تقدیر از زحمات این ستاد در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: مساعدت مدیریت شهری قزوین در جریان عظیم اربعین امسال در بخشهای مختلف خدمات شهری از جمله ناوگان اتوبوسرانی در مجموع بالغ بر سه میلیارد تومان بود که در سنوات گذشته بی سابقه بوده است.

به گفته اللهیاری هزینه کرد در این حوزه یک سرمایه گذاری فرهنگی است و امیدواریم در این جریان معنوی و عظیم هر ساله بتوانیم زیرساخت‌ها و امکانات مطلوب تری را برای حضور بیشتر زائران فراهم نماییم.

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط