سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۱

فرمانده سپاه استان قزوین در صحن علنی شورا؛

نقشه دشمن در فاصله انداختن مردم با رهبری محقق نمی شود

دشمن تمام تلاش خود را در جریان اغتشاشات گذاشت تا بین رهبری فرزانه و مردم فاصله بیندازد اما غیر ممکن است که نقشه های آنان محقق شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی در صحن علنی شورای شهر قزوین،با بیان این مطلب اظهارکرد:در این اغتشاشات دشمنان ما بی‌شرمانه‌ترین کارها را علیه بسیج و بسیجیان انجام دادند، اما بسیجیان ما در جبهه حق، اخلاق و کرامت ایستاده بودند.

وی افزود: دشمن تا امروز هر چه داشته برای مقابله با انقلاب اسلامی پای کار آورده و در نهایت به سطل زباله‌های خیابان دلخوش کرده و در واقع خودش را با این جریان رسوا کرد.

فرمانده سپاه قزوین خاطرنشان کرد: آمار مجروحان بسیج چند برابر آمار مجروحان اغتشاشگران است و این اوج کرامت و اخلاق‌مداری بسیجیان ما بود.

وی با بیان اینکه دشمن می خواست سپاه و بسیج را عصبانی کند گفت: به فضل خدا ،طراحی دشمن برای عصبانی کردن نیروهای بسیج و سپاه محقق نشد و در میدان با سعه صدر عمل نمودند.

رفیعی آتانی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند خاطر نشان کرد: این مردم چه آنهایی که ما را دوست دارند و چه آنهایی که به ما دشنام می‌دهند، ولی‌نعمت ما مسئولان هستند، ومردم عزیز ما باید طعم شیرین نظام اسلامی را از طرف ما مسئولان بچشند.

به گفته فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)استان قزوین امروز باید همه مسؤلان نظام با اختیار،‌ قدرت و امکانات و تجهیزاتی که دارند همه را در راستای خدمت رسانی به مردم به کار گیرند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط