یکشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۶

رییس کمیسیون مالی شورای شهر خواستار اختصاص هدیه روز آتش نشانی به آتش نشانان شهرداری قزوین شد

متاسفانه شهرداری قزوین ،هدیه ای که قرار بود برای روز ایمنی و آتش نشانی به آتش نشانان پرداخت نماید را پس از گذشت دو ماه هنوز پرداخت نکرده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین، ولی چگینی ،رییس کمیسیون مالی ،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: مقرر بود تا به مناسبت روز ایمنی وآتش نشانی و به پاس تلاشهای ارزشمند نیروهای زحمتکش آتش نشانی هدیه نقدی به آنان پرداخت شود که متاسفانه تاکنون شهرداری قزوین نسبت به پرداخت آن اقدام نکرده است.

وی افزود: پرداخت هدایا در وقت خود ارزشمند است ،لذا ضرورت دارد تا مدیریت شهری قزوین هر چه سریعتر نسبت به پرداخت هدیه روز آتش نشانی اقدام نماید.

چگینی همچنین ضمن موافقت با لایحه احداث دو زمین چمن مصنوعی با مشارکت آموزش و پرورش استان گفت:هدف از این اقدام خدمت به مردم شهر قزوین به ویژه نقاط کم برخوردار و جنوب شهر است.

وی گفت: می توان در تفاهم نامه های مشترک با آموزش و پرورش از فضاهای ورزشی در اختیار این نهاد و مدارس متروکه که در حال حاضر بلااستفاده است، در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم بهره برد.

 رییس کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین  در بخش دیگری از این جلسه به قرائت اصلاحیه اساسنامه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری قزوین پرداخت .

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط