یکشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۶

علی فرمانی،

شاخصهای برنامه پنج ساله شهرداری قزوین در کمیسیونهای تخصصی شورا بررسی می شود

شاخص ها و اقدامات کارگروههای مختلف برنامه پنج ساله آینده شهرداری قزوین توسط اعضای شورا در کمیسیونهای تخصصی مورد بررسی قرار می گیرد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،علی فرمانی ،رییس شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: اقدامات کارگروههای مختلف مدیریت شهری در برنامه پنج ساله آینده شهرداری قزوین در کمیسیونهای تخصصی شورا به دقت مورد واکاوی و بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: در این جلسات اعضای شورا با مدنظر قراردادن نقطه نظرات و سیاستهای راهبردی شورای ششم برنامه پنج ساله شهرداری قزوین را بررسی و تایید می کنند.

فرمانی دربخش دیگری از این جلسه که به بررسی لایحه مساعدت به خانه فرهنگ ناصرآباد جهت تمدید قرارداد اجاره بها اختصاص داشت گفت: بایستی برای این مجموعه فرهنگی چند سیاست و برنامه مهم در راستای سیاستهای فرهنگی شورای ششم توسط اعضای کمیسیون فرهنگی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین  تدوین شود تا مطابق با این دستورالعمل ها اقدام نماید.
 
وی همچنین در بخش دیگری از جلسه در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه احداث دو زمین چمن مصنوعی با مشارکت آموزش و پرورش استان گفت: استفاده از ظرفیتهای دستگاه های اجرایی و تعاملات مشترک منجر به هم افزایی و خدمت رسانی بیشتر به شهروندان خواهد شد.

رییس شورای اسلامي شهرقزوین تاکید کرد: ضرورت دارد در کنار این اقدام مشترک ،شهرداری قزوین نسبت به احیای زمین های چمن مصنوعی تحت مالکیت خود که مستهلک و رها شده است نیز اقدام نماید.

فرمانی همچنین در خصوص برگزاری جشنواره عکس با محوریت خانواده نیز گفت:می توان درکنار برگزاری این جشنواره با رویکرد هنری ،برگزاری کارگاههای آموزشی تحکیم بنیاد خانواده  و مسایل روانشناسی را نیز داشته باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین در ابتدای سخنانش  به مناسبت تقویمی روز نیروی دریایی اشاره نمود و ضمن تبریک این روز به دریادلان نیروی دریایی خاطرنشان کرد:به مناسبت موفقیت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه مقاومت ناوچه پیکان در برابر حمله دریایی و هوایی عراق در عملیات مروارید که در ۷ آذر ۱۳۵۹ انجام شد، با تأیید امام خمینی (ره) این روز با هدف گرامیداشت و قدردانی از رشادت‌ها و دلاور مردی‌های نیروی دریایی ارتش در دفاع از جزایر، بنادر، سواحل و دریاهای کشور و به ویژه دفاع از آبادان و خرمشهر و آب‌های نیلگون خلیج فارس در دوران جنگ تحمیلی، به عنوان روز نیروی دریایی نامگذاری شد.

 

تصاویر مرتبط