سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۸

نائب رئیس شورای اسلامی؛

میزان تخصیص اعتبار سازمانهای شهرداری در حوزه جاری و عمرانی به شورا ارایه شود

شهرداری قزوین میزان و درصد تخصیص اعتبار سازمانها در حوزه جاری و عمرانی را به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه نماید.

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین،محسن حق شناس نائب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: اعضای شورا باید در جریان وضعیت تخصیص اعتبارات در سازمانها قرار گیرند؛ لذا بایستی آمار و اطلاعات میزان و نحوه تخصیص اعتبار در حوزه جاری و عمرانی به صورت شفاف به شورا ارایه گردد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار پیگیری و حل مشکل تاخیر در پرداخت حقوق کارگران فصای سبز شد و گفت: اینکه پرداخت حقوق به تاخیر می  افتد حتما مشکلی در پرداخت اعتبار و سهم سازمان وجود دارد ؛ بر این اساس باید ریشه مشکل واکاوی شود و برای آن چاره اندیشی نمود.

حق شناس تاکید کرد: در زمان تصویب بودجه اعضای شورا خواستار تخصیص صد درصدی بودجه بخش‌هایی از قبیل هوشمندسازی، فرهنگی ،آتش نشانی شدند لذا نباید بودجه این بخش ها دچار تغییر شود.

وی در بخش دیگری از این جلسه که به لایحه دوفوریتی کمک عمرانی به آستان مقدس امامزاده بی بی شهربانو اختصاص داشت گفت: کارفرهنگی که در امامزادگان صورت می گیرد کمتر از مساجد نیست و در این امامزاده نیز به دلیل تعمیرات و بهسازی که انجام شده نیازمند حمایت و مساعدت می باشد که می توان از محل ردیف کمک عمرانی به مساجد اقدام شود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین، در ادامه در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه توافق شهرداری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره )و راه وشهرسازی ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته اظهار کرد: ضرورت دارد در این توافق میزان دقیق متراژ و تعیین زمان اجرا و صدور پروانه بعد از اجرای توافق صورت گیرد.

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط